گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

معین : تا آخر ایستادگی خواهم کرد

امروز:
به دنبال انعکاس خبری در «گاردین» مبنی بر کناره گیری احتمالی معین از
رقابت های انتخاباتی، نامزد جبهه دموکراسی خواهی و حقوق بشر، با صدور بیانیه ای، این خبر را تکذیب کرده و تاکید نمود که هرگز، انصراف انتخاباتی نداده و تا آخر ایستادگی خواهد کرد.
گاردین، مدعی شده بود که معین اعلام کرده است در صورت تداوم خشونت ها، از عرصه انتخابات کناره گیری خواهم کرد. این درحالی است که نامزد جبهه دموکراسی خواهی و حقوق بشر، صرفاً، خشونت های اخیر که مردم بی پناه را هدف گرفته، محکوم کرده بود. در بیانیه دکتر معین، آمده است: من گفته بودم که با خدای خودم، وجدانم و مردمم پیمان بسته ام که صادقانه و صمیمانه تا آخر در خدمت آنها باشم و با صلابت از حقوق آنها دفاع کنم به هر بهایی که لازم باشد. این بها، می تواند ترور شخصیت، ترور فیزیکی و یا هم میهمانی حمام فین کاشان باشد. من بر سر این پیمان ایستاده ام و هیچ ترفند شیطانی و نامردمی نخواهد توانست مرا از این راه بازدارد من به خدا توکل کردم و خود را مدیون مردم و به ویژه جوانان برومند این مرز و بوم مقدس که درحقیقت خانواده عزیز خدا هستند می دانم و هشدار می دهم به دوستان نادان و شایعه پردازی که عملاً نقش مزدوران افتخاری رسانه های بیگانه را برعهده گرفتند هیچ تصمیمی درخصوص کناره گیری از انتخاب بر پایه تعهدات پیش گفته ام در کار نخواهد بود بلکه تا آخر ایستادگی خواهم کرد راه درازی در پیش دارم که در آغاز آنیم این حرکت یک حرکت متکی بر تلاش و خرد جمعی دولت و متکی بر قدرت عظیم افکار عمومی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد