گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

اجرای سناریوهای ستاد جنگ روانی اقتدارگرایان علیه معین در آستانه

امروز:
همزمان با رشد فزاینده آراء دکتر معین نامزد جبهه دموکراسی خواهی و حقوق
بشر در نظرسنجی ها، ستاد جنگ روانی اقتدارگرایان برنامه های مقابله جویانه ای را طراحی و تدوین و اجرایی ساخته است. در یکی از این سناریوها، ستاد جنگ روانی اقتدارگرایان درصدد ایجاد جا انداختن شایعه کناره گیری دکتر معین به نفع سایر کاندیداها، به عنوان خبری واقعی و قطعی است
.
این شایعه بی اساس، چهارشنبه و همزمان با سفر انتخاباتی معین، در روزنامه «حمایت»، ارگان قوه قضائیه به چاپ رسید و خبرهای رسیده حاکی از آن است که در ستاد یکی از نامزدهای اقتدارگرا، برگه های پر شماری که حاوی این شایعه خبرنماست، آماده شده تا در روز انتخابات پخش شود و حامیان معین را به انصراف از رای دادن یا رای به نامزد دیگری هدایت کنند تا شانس پیروزی نامزدهای اقتدارگرایان، افزایش یابد. همزمان، در تلاش دیگری، ستاد جنگ روانی اقتدارگرایان، تبلیغات مکتوب گسترده ای را در مناطق سنی نشین کشور توزیع کردند که در آن به دروغ ادعا شده است، مولوی عبدالحمید، از رهبران اهل سنت، هرگونه حمایت از معین را تکذیب کرده است. ترویج این شایعه، درحالی است که مولوی عبدالحمید با صدور بیانیه ای رسمی ضمن تکذیب این گونه شایعات، بار دیگر باید حمایت مجدد اهل سنت از نامزد جبهه دموکراسی خواهی و حقوق بشر تاکید کرده است و همچنین مولوی عبدالمجید نماینده وی با حضور در همایش ملی اصلاح طلبان پیشرو و سخنرانی در این همایش، معین را نامزد برگزیده و نهایی اهل سنت اعلام کرد و گرایش شهروندان اهل سنت به معین نیز تا حدی مشهود است که موجبات وحشت اقتدارگرایان را فراهم آورده است.
تلاش های مذبوحانه ستاد جنگ روانی اقتدارگرایان، از سویی موید هراس آنان از گسترش غافلگیرکننده و فزاینده نامزد جبهه دموکراسی خواهی و حقوق نزد اکثریت خاموش و اقشار محذوف جامعه است و از سوی دیگر، مبین درماندگی و ناامیدی آنان در مبارزه انتخاباتی سالم با این نامزد مردمی است که جناح اقتدارگرا را به استفاده از روش های مذموم و غیراخلاقی رقابتی کشانده است.
تلاش برای اعمال نفوذ و تقلب در نتایج انتخابات نیز از دیگر محورهای طراحی شده توسط ستاد اقتدارگرایان است که با حضور پر شمار و آگاهانه مردم، هشیاری دولت اصلاحات، مجریان انتخابات و ناظران انتخاباتی، ره به جایی نخواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد