گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

بیانیه فعالان انتخاباتی دکتر معین در استان تهران : پیروزی در راه

دوباره می سازمت وطن
ملت شریف و آزاده ایران
ملت شریف و آزاده استان تهران
جادارد از تلاشها و زحمات داوطلبانه و شبانه روزی شما در زمان تبلیغات وانتخابات ونیز پیش از آن قدر دانی کنیم بر ما و شما آشکار است که فرآیند توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان تنها در سایه حرکت پیشروانه و توسعه خواهانه مستمر، تدریجی ، مسالمت آمیز و قانون مند ممکن است . از همین روست که علیرغم همه نگرانی ها ، ناکامی ها و مصائب و مشکلات فرا روی جنبش اصلاحات ، معتقدیم که روند تدریجی و مستمر اصلاح نظام سیاسی و اجتماعی کشور ، تنها راهکار برون رفت از بحرانهای اجتماعی وسیاسی جامعه ایران است . امروز ، باید راه رفته و تجارب هشت سال جنبش اصلاحات را مورد باز تابی ها علمی قرار داده و با استفاده از تجارب و دستاوردهای گذشته مسیر آینده را ترسیم کرد . امروز از برکت جنبش اصلاحات سال 76 ، شاهد آنیم که مخافان اصلاحات شعار های اصلاح طلبی سر می دهند واین یک پیروزی بزرگ برای شما ملت سرافراز است.
پس نباید نگذاریم که این جنبش اصلاحات مانند انقلاب مشروطه ابتر بماند و زحمات طولانی ملت و اصلاح طلبان پیشرو و زندانیان سیاسی توسط قلدرمآبان تمامیت خواه با هر اسم و رسمی به هدر رود .
چنانکه می دانیم دستیابی به دموکراسی فرایندی تدریجی و مستمر است و استفاده از اهرم انتخابات آزاد و صندوقهای رای مهمترین ابزار و وسیله دستبابی به دموکراسی است .فرایند انتخابات دموکراتیک اجزاء مختلفی دارد که حفاظت از آراء مردم در صندوقهای رای یکی از ارکان مهم آن است ، تجربه انتخابات مجالس ششم و هفتم نشان داد که اقتدار گرایان نتایج حاصل از صندوقهای رای را تنها در صورتیکه در جهت منافع آنها باشد قبول دارند.
اکنون که در سایه تلاش ، همت ، آگاهی و تعهد اجتماعی شما مردم عزیز انتخابات نهم نیز می رود تا بازتاب افکار وآرمان عموم مردم ایران برای آزادی خواهی ، دموکراتیزه کردن ارکان قدرت ، احترام به حقوق بشر و حقوق جوانها ، زنان و اقلیتهای محذوف جامعه باشد ، شاهد حرکاتی بسیار مشکوک در جهت ایجادموانع برای حضور گسترده شما مردم است هستیم .
کسانی که از شور و شوق تازه وامید واری دوباره برآشفته اند و خویش را در این حضور گسترده بازنده انتخابات می بینند چشم به دلسردی و نمایش کم فروغ مردم دارند .
ما بعنوان بخشی از بدنه فعال اجتماعی و سیاسی آزادی خواه کشور هشدار می دهیم عواقب خطیر چنین اقدام محتملی قطعا دامن آنهائی را خواهد گرفت که باور توجیهی به چنین خیانتی عظیم دست می یازند .
از مردم آگاه، شریف ، صبور ومقاوم می خواهیم باهوشیاری ، آرامش و حساسیت هرچه تمام ، بر فرآیند رای گیری و نتایج آن نظارت کنند و از مسئولان و فعالان در ستاد های انتخاباتی دکتر معین نیز می خواهیم کماکان به فعالیتهای شبانه روزی خود ادامه داده و اخبار و اطلاعات مربوط به نتایج رای گیری ها را مستمرآ در اختیار ملت آزادیخواه قرار دهند .
پیروزی در راه است
فعالان انتخاباتی دکتر معین در استان تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد