گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Felon [2008] DvDrip

اینم یک فیلم جدید که محصول ۲۰۰۸ هستش. ماجرا هم از این قرار هست که توی یه خانواده ای یه مردی متهم به قتل کسی می شه که می خواسته براش مزاحمت ایجاد کنه. بعدش این بابا رو به بدترین مجازات محکوم می کنند و ....

محصول کشور : آمریکا

کارگردان :Ric Roman Waugh

بازیگران :‌ Stephen Dorff, Val Kilmer, Harold Perrineau Jr.,
 Sam Shepard, Anne Archer, Nick Chinlund, Marisol Nichols

موزیک :‌ Gerhard Daum

ژانر : اکشن/درام

زبان :‌ انگلیسی

زیرنویس : -

برای استفاده از زیرنویس ها می بایست یکی از فایل های اصلی زیر نویس را در محلی که فیلم وجود دارد کپی کرده و اسم زیرنویس را (Rename)همانند اسم فیلم بگذارید.(‌می بایست فقط یکی از فایل های ساب تایتل را دانلود نمایید).

Felon [2008] DvDrip

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۵۵.۳ کیلو بایت

حجم فایل اصلی : ۷۰۱.۵۶ مگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا بیت لرد دارید . برای دانلود می تونید روی آن ها کلیک کنید. پسورد فایل برنامه :www.softh.blogsky.com

اگر روی لینک کلیک کردید برای دانلود حتما برنامه را داشته باشید .

نظرات 2 + ارسال نظر
یوسف نیا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:38 http://www.mehvar.com

سلام
همانطور که اطلاع دارید برای افزایش بیننده سایت یا وبلاگمان،موتورهای جستجو خیلی مهم هستند. و یکی از روشهای فوق العاده مهم و از همه جالبتر رایگان افزایش امتیاز در موتورهای جستجو ، تبادل لینک بین سایتها و وبلاگهاست.
سایت محور مشتاق تبادل لینک با شماست.
به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com
را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
فروشگاه اینترنتی
حراجی اینترنتی
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم.

آرمین سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:38 http://kingofdl.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ پادشاه دانلود ایران ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد