گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

Be Kind Rewind[2008]DvDrip

اینم از یک فیلم کمدی جالب و زیبا که امتیاز ۷.۲ گرفته. پیشنهاد می کنم که حتما دانلود کنید. محصول ۲۰۰۸ می باشد.

محصول کشور : آمریکا

کارگردان :‌  Michel Gondry

بازیگران :‌ Mos Def, Jack Black, Danny Glover, Mia Farrow, Melonie
Diaz, Irv Gooch, Chandler Parker, Arjay Smith, Quinton Aaron

موزیک :‌ Jean-Michel Bernard

سبک : کمدی/علمی تخیلی

زبان :‌ انگلیسی

زیرنویس : انگلیسی - دانلود

برای استفاده از زیرنویس ها می بایست یکی از فایل های اصلی زیر نویس را در محلی که فیلم وجود دارد کپی کرده و اسم زیرنویس را (Rename)همانند اسم فیلم بگذارید.(‌می بایست فقط یکی از فایل های ساب تایتل را دانلود نمایید).

Be Kind Rewind[2008]DvDrip

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۵۵.۳ کیلو بایت

حجم فایل اصلی : ۷۰۱.۳۲ مگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا بیت لرد دارید . برای دانلود می تونید روی آن ها کلیک کنید. پسورد فایل برنامه :www.softh.blogsky.com

اگر روی لینک کلیک کردید برای دانلود حتما برنامه را داشته باشید .

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 http://www.besttejarat.co.cc/

با سلام . من قصد تبادل لینک با شما را دارم.
لطفا درصورت موافقت نظر خودتون را به ایمیل من ارسال نمایید.
عنوان وبلاگ من : " معرفی و اموزش بهترین سایتهای کسب درآمد اینترنتی"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد