گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

گشت و گذار

دانلود برنامه و نرم افزار های جدید - بازی - خبر های جدید - عکس - موزیک و فیلم - Save و تینر بازی ها - GMAIL رایگان

The Golden Compass [2007] DvDrip

اینم از یک فیلم بسیار دیدنی با بازی نیکول کیدمن که محصول سال ۲۰۰۷ می باشد.

محصول کشور : آمریکا - انگلستان

کارگردان :‌  Chris Weitz

بازیگران :‌ Dakota Blue Richards, Nicole Kidman, Daniel Craig, Sam
Elliott, Eva Green, Tom Courtenay, Simon McBurney, Jim Carter

موزیک :‌ Alexandre Desplat

سبک : ماجراجویی/خانوادگی/هیجان انگیز

زبان :‌ انگلیسی

زیرنویس : -

برای استفاده از زیرنویس ها می بایست یکی از فایل های اصلی زیر نویس را در محلی که فیلم وجود دارد کپی کرده و اسم زیرنویس را (Rename)همانند اسم فیلم بگذارید.

The Golden Compass [2007] DvDrip

دانلود فایل تورنت

حجم فایل :‌ ۵۵.۳ کیلو بایت

حجم فایل اصلی : ۷۰۲.۰۵ مگابایت

توجه : برای دانلود فایل اصلی نیاز به برنامه بیت کامت یا بیت لرد دارید . برای دانلود می تونید روی آن ها کلیک کنید. پسورد فایل برنامه :www.softh.blogsky.com

اگر روی لینک کلیک کردید برای دانلود حتما برنامه را داشته باشید .

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:26

با تشکر .
من هر دو برنامه را دانلود کردم اما بازم نتوانستم فیلم را دانلود کنم لطفآ راهنمایی کنید.

علی یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:29

با سلام .
من با هر دو برنامه گفته شد امتحان کردم ولی باز فیلم دانلود نشد لطفآ راهنمایی کنید. با تشکر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد